Ақмола облысы
Зеренді ауданы
«Балауса» балабақшасы
«Рәміздерім мақтанышым!»
Тәрбиеші:Оспанова Н.Б.
2020 оқу жылы
Тақырыбы: «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері»
М\ты: Балалардың Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері туралы білім беру,түсіндіру.Туған ел,Отан туралы балалардың түсініктерін кеңейту.
Отан сүйгіштікке баулу,елін жерін құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,түсіндіру,әңгімелесу.
Көрнекіліктер: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері слайдтан көрсету.
Қазақстан Республикасының гиміні орындалды.
Тәрбиеші сөзі.
-Балалар бүгін бізде мереке рәміздер күні яғни «Қазақстан Республикасының рәміздер күні»біз бүгін рәміздеріміз жайында әңгімелесеміз және сипаттаймыз.Олай болса теледидарға назар аударайық.
Слайдпен түсінік беру.
- Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туын сипаттау.
Тудың түсі көк,тудың шетінде қазақтың ою-өрнегі безендірілген,тудың отасында күннің бейнесі бар ,оның астында қыран құстың бейнесімен бейнеленген.
- Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасын сипаттау.
Рәмiздiк тұрғыдан Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбаның негiзi — шаңырақ. Ол — елтаңбаның жүрегi. Шаңырақ — мемлекеттiң түп-негiзi — отбасының бейнесi. Шаңырақ — Күн шеңберi. Айналған Күн шеңберiнiң қозғалыстағы суретi iспеттi, Шаңырақ — киiз үйдiң күмбезi көшпелi түркiлер үшiн үйдiң, ошақтың, отбасының бейнесi.
Түндік — таза көк аспанын бейнелейді. Үш-санды айқыш-ұйқыш келген күлдреуіштер қазақтың үш жүздін бірлігі бекемдігін көрсетеді.
Шаңырақтан шыққан уықтар күн арайларын еске салады.
Бес бұрышты жұлдыз елтаңбаның тәжi iспеттi. Әрбiр адамның жол нұсқайтын жарық жұлдызы бар.
- Қазақстан Республикасының Мемлекеттік әнұраны әнің жазған Шәмші Қалдаяқов, Жұмекен Нәжімеденов,сөзін жазған Нұрсұлтан Ә.Н.
-Балалар шығармашылық жұмысымызды бастаймыз,желімдеп жапсыру арқылы дайын қиылған үлгілерден туымызды бейнелейміз.
-Жеке баламен жұмыс.
Ойын: «Туды кім бірінші алады?»
М\ты: балаларды жылдамдыққа,адамгершілікке тәрбиелеу.
Қорытынды: сұрақ-жауап.
Күтілетін нәтиже: