Мазмұны
1. Жалпы сипаттама.
2. Кадрлық құрамды талдау.
3. Тәрбиеленушілер контингенті.
4. Оқу-әдістемелік жұмыс.
5. Оқу-материалдық активтер.
6. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры.
7. Оқушылардың білімін бағалау.
8. Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасы және т. б.
МҚКҚ«Балауса» бөбекжайы ГККПЯсли-сад «Балауса»
Зеренді ауданы Зерендинский район
Зеренді ауылы с. Зеренда
Ленина 28 көшесі ул. Ленина 28
e-mail: balausa9@mail.ru e-mail:balausa9@mail.ru
№ 25 БҰЙРЫҚ «23.01.23»ж. № ПРИКАЗ «23.01.23»г.
"Балауса" бөбекжайы өзін-өзі аттестаттау туралы
Білім беру ұйымдарын өзін-өзі аттестаттау қағидалары негізінде
Бұйырамын :
1. "Балауса " бөбекжай қызметтің өзін-өзі бағалауын жүргізу..
2. Аттестаттау комиссиясының құрамы бекітілсін:
Аттестаттау комиссиясының төрағасы- Сеитова Н.К меңгеруші м/а.
Аттестаттау комиссиясының мүшелері:
- Сеитова Н.К – әдіскер
- Тумирзина Д.Г –тәрбиеші
- Насибуллина Э.Р- логопед
- Оспанова Н.Б - комиссия хатшысы, тәрбиеші
3. Бөбекжайдың өзін-өзі аттестаттау құжаттарын дайындау . Құжаттар пакеті Ақмола облысы бойынша білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету департаментіне 2023 жылғы маусымында ұсынылсын.
4. Құжаттарды дайындау жауапкершілігі «Балауса» бөбекжай меңгерушісі м/аСеитова Н.К жүктелсін.
5. Орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.
Меңгеруші м/а:Сеитова Н.К
Бұйрықпен танысты:
Комиссия мүшелері
Меңгеруші м/а: – Сеитова Н.К
Әдіскер – Сеитова Н.К
Тәрбиеші – Тумирзина Д.Г
Логопед – Насибулина Э.Р
Хатшы – Оспанова Н.Б
1.Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
1.Заң құжаттарына сәйкес мектепке дейінгі білім беру ұйымының атауы
ПАСПОРТ
Ақмола облысы
Зеренді ауданы
Зеренді ауылы МҚКҚ
«Балауса » бөбекжайы
Енгізу күні пайдалануға: 2004 ж
Жобалық қуаты: |
135 орын |
|
Оқыту тілі: |
Қазақша |
|
Оқу профилі: |
бөбекжай |
|
Жарғы |
«Балауса » бөбекжайы №65-1902-23-4170ҚР18.01.2021ж |
|
БСН |
041140003808 |
|
Ауысым саны |
1 |
|
Материалдық – техникалық база: |
ғимараттар саны -1; қабаттылық-2; жалпы ауданы- 858,2 ш. м.; жылыту жүйесі-орталық сумен жабдықтау-орталық бөбекжайда -9 кабинеті бар Спорт залы -бар асхана- бар 1медициналық, 1 изолятор кабинет бар |
|
Оқу тәрбие процесі |
Мектеп алды даярлық тобында 24 бала Ерте жас тобында – 20 Кіші топтарда – 42 Ортаңғы топта – 23 Ересек тобында-22 |
|
Мамандар тізімі: |
|
|
Капитальный ремонт
|
Канализация жүйесін жөндеуге жобалық-сметалық құжаттама облыстық сараптамадан өтті. Күрделі жөндеу сомасы 19000000 теңгені құрайды |
(Косымша1)
2.Мектепке дейінгі ұйым басшысының м/а тегі, аты-жөні.
Ақмола облысы , Зеренді ауданы Зеренді ауылы
«Балауса» бөбекжай меңгеруші м/а: Сеитова Н.К
Лауазымы, жұмыс, қызмет орны
МҚКҚ «Балауса» бөбекжайы
Білімі: Жоғары, «Көкше» академиясы 2013 жыл
Санаты : 1 санат
Жалпы педагогикалық өтілі 14 жыл.
«Балауса» бөбежайында 4 ай
Кәсіби қызмет:
2009-2023 оқу жылдары МКҚК «Арайлы» бөбекжайында жұмыс атқарды.
2023 жылы МКҚК «Балауса» бөбекжайына әдіскер ретінде және меңгерушінің міндетін атқарушы ретінде жұмысқа тұрды.
Бөбекжай меңгерушісі м/а: Сеитова Н.К
3.Балалар контингенті, жас кезеңділігі бойынша топтар саны, мектепке дейінгі ұйымның оқыту тілі (мемлекеттік)
Жобалық қуаты : 135 бала
топтар саны-6 топ
барлық топтар мемлекеттік тілде:
«Бөбек» ерте жас тобы
«Балапан» «Ботажан» кіші топтар
«Құлыншақ» ортаңғы топ
«Күншуақ» ересек тобы
«Тұлпар» Мектепалды даярлық топ
Жұмыс режимі 8.00 - 18.30 дейін, екі демалыс күні: сенбі, жексенбі
(Косымша 2)
Қызметті реттейтін нормативтік құқықтық құжаттардың тізбесі
«Балауса» 2022-2023 жыл
Қорытындылар:
Бөбекжайдағы барлық құжаттама мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдардағы құжаттама мен құжаттаманы басқарудың үлгілік ережелеріне, Еңбек кодексіне, істер номенклатурасына сәйкес жүргізіледі.
2. Кадрлық құрамды талдау
Өзін-өзі аттестаттау кезінде кадрлық әлеуетті талдау, педагогтерге сауалнама жүргізу, содан кейін кәсіби деңгейді өңдеу және талдау жүргізілді. Бұл талдау барлық мұғалімдердің мектепке дейінгі білімі бар екенін көрсетті. Балабақша меңгерушісінің м/а жоғарғы білім бар. Бастауыш мектепте оқытудың педагогикасы мен әдістемесі .Жалпы педагогикалық өтілімі 14 жыл.
«Балауса » бөбекжайында меңгеруші м/а болып 4 ай
Әдіскер Сеитова Н.К 14 жыл 1 санатты, жоғары білімі, «Бастауыш мектепте оқытудың педагогикасы мен әдістемесі»
Әдіскерлердің біліктілікті арттыру курсыннан өтіп «Мектепке дейінгі ұйым педагогының ойын құзыреттілігін дамыту» сертификатын қорғады және педагог мәртебесін алды .Қалған тәрбиешілер біліктілігін арттыру курсыннан өтілу жоспарлауда .
Педагогтардың сапалық деңгейі 2022-2023 ж.
Білімі
|
саны |
% |
Жоғары |
8 |
100% |
Оның ішінде: мектепке дейінгі |
2 |
20 % |
Аяқталмаған жоғары |
0 |
0 |
Оның ішінде: мектепке дейінгі |
0 |
0 |
Орташа / арнайы |
9 |
0 |
Оның ішінде: мектепке дейінгі |
7 |
0 |
Барлығы |
17 |
100% |
Педагогтердің жұмыс өтілі жалпы санына % 2022-2023 оқу жылы
Жұмыс өтілі |
Саны |
% |
1 жыл |
2 |
20% |
5 жыл |
2 |
20 |
5 жылдан 10 жыл |
10 |
|
10 жылдан 15 жыл |
2 |
20 |
15 жылдан 20 жыл |
0 |
0 |
20 жылдан 25 жыл |
0 |
0 |
25 жылдан жоғары |
1 |
10% |
Итого |
17 |
100% |
Біліктілік санаттары бойынша педагогтер құрамы жалпы санының % 2022-2023жыл
санат |
Саны |
% |
Жоғарғы санат |
0 |
0 |
1 санат |
1 |
% |
2 санат |
1 |
0 |
санатсыз |
6 |
% |
Педагог - эксперт |
0 |
% |
Педагог-зерттеуші |
0 |
0 |
Педагог-мастер |
0 |
0 |
Педагог-модератор |
9 |
|
Итого |
17 |
100% |
Педагогтердің жас құрамы 2022-2023 жыл
Жасы |
Саны |
% |
20 жасқа дейін |
0 |
0 |
25-30 |
6 |
50% |
30-40 |
7 |
0 |
40-50 |
3 |
% |
50-60 |
1 |
25% |
60 жастан жоғары |
0 |
% |
Итого |
17 |
100% |
Әкімшілік-басқару персоналы 2 адамнан тұрады:
Меңгеруші |
Медбике |
Ақмола облысы, Зеренді ауданы , Зеренді ауылы "Балауса " бөбекжайы
Педагог кадрлардың біліктілігі туралы мәліметтер
"Балауса "бөбекжай қызметкерлерінің жеке істері құжаттаманы жүргізу жөніндегі талаптарға сәйкес кіріс құжаттарының тізімдемесі бар жеке папкаларға ресімделді (кадрларды есепке алу жөніндегі жеке парақтар, өтініштер, Жеке еңбек шарттары, білімі туралы құжаттардың куәландырылған көшірмелері, жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтардан үзінді көшірмелер, өмірбаяндар, аттестаттау парақтары, куәліктің көшірмелері санат беру, біліктілікті арттыру курстарынан өту туралы, еңбек кітапшалары немесе нотариус куәландырған көшірмелер, лауазымдық нұсқаулықтар, куәліктің көшірмелері және қажетті құжаттар. Сондай-ақ, жеке құрам бойынша бұйрықтар кітабы. Оларды жүргізу мемлекеттік тілде асырылады. Қызметкерлердің еңбек кітапшалары мен жеке істері меңгерушісінде сақталады, олардың қозғалысы арнайы журналдарда тіркеледі.
Мектепке дейінгі мекеменің барлық құрылымдарының барлық қызметкерлері үшін еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау техникасы бойынша тіркеумен уақтылы нұсқама жүргізіледі. Қызметкерлер өздерінің лауазымдық міндеттерімен, ішкі тәртіп ережелерімен, қауіпсіздік техникасымен және еңбекті қорғаумен танысты.
Қорытындылар :
Кадрлық талдау педагогикалық ұжымның тұрақтылығы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді, барлық 33 қызметкерлер, оның ішінде педагогтар-17 ,зерттеуші –педагог -0,педагог –эксперт -0,бірінші санатты -1 ,
екінші санатты- 1,педагог мәртебесі-0,модератор-9, санаты жоқ -6
Болашақта «Балауса» бөбекжайына жас мамандар келетініне сенімім мол .
Ұсыныстар:
Жылдық жоспар кестесіне сәйкес педагогтердің біліктілігін арттыру курстарына жіберу. Біліктілік деңгейін, атап айтқанда біліктілік санаты немесе жоғарылату санаты жоқ педагогтерді даярлау жолымен санаттылық деңгейін арттыруды қамтамасыз ету. Педагогикалық шеберлікті арттыру және педагогтердің біліктілік санатын арттыру /растау/ арттыру курстарынан өту кестесін қатаң сақтау.
3. Тәрбиеленушілер контингенті
Балаларды мектепке дейінгі мекемеге қабылдау ақпараттық жүйе арқылы алынған жолдама негізінде жүзеге асырылады Akmola.kz.ата-аналардың өтініштері, медициналық қорытынды, мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес туу туралы куәліктің көшірмелері.
Өзін-өзі бағалау кезінде "Балауса "бөбекжайында 6 топ жұмыс істейді, олардың жалпы саны 131 бала /өзін-өзі бағалау кезінде/.
Мектепалды топ/5 жас / - 24 бала
ересек топ /4 жас/ -22 бала,
орта топ/3 жас/-23бала,
кіші топ - /2 жас/- 21бала
кіші топ - /2 жас/- 21бала
ерте жас топ-/1жас/-20 бала
2022 оқу жылының басында балабақшада 131 бала болды.
Балабақшада ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ.
Оқу жылы |
Топ саны |
Барлық бала саны |
Жас ерекшелігіне сай балалар |
2022-2023 |
6 |
131 |
Мектепалды топ/5 жас / - 24 бала ересек топ /4 жас/ -22 бала, орта топ/3 жас/-23бала, 1.кіші топ - /2 жас/- 21бала 2.кіші топ - /2 жас/- 21бала ерте жас топ-/1жас/-20 бала |
Әрбір ата-анамен заңдық аспектілерді, мектепке дейінгі мекеменің жұмыс режимін ескере отырып шарт жасалды. Тәрбиеленушілердің сандық құрамы, жас контингенті бір тәрбиеленушіге келетін оқу алаңының санитарлық нормаларынан аспайды .Қазіргі уақытта балабақшада ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ.
Қорытындылар:
Жас топтарын жинақтау жас санатына сәйкес келеді. Тәрбиеленушілер контингенті әлеуметтік жағынан қолайлы. Толық отбасылардан шыққан балалар басым, негізінен ата-аналар білімді, бала тәрбиесінде тәжірибесі бар.
Ата-аналар бөбекжаймен тығыз жұмыстар жасап ,жиналыс іс-шараларға толығымен қатысып отырады .
Ұсыныстар:
Топтардың толық толықтығына, балалардың үнемі балабақшадан қалмауға, сабаққа қатысуын үнемі қадағалап ,сапалы тәрбие мен білім беруге бар ынтамызды салып жұмыстар жүргізуге тырысу .
Тәрбиешілер мен тәрбиеленушілерді әр түрлі сайыстарға қатысуға баулу. Бағыт бағдар береді .
4. Оқу-әдістемелік жұмыс
Оқу-әдістемелік жұмысты өзін-өзі бағалау процесінде әдістемелік жұмыстың нәтижелілігін анықтау мақсатында оқу-әдістемелік құжаттамаға талдау жүргізілді. Балабақшадағы тәрбие-білім беру жұмысы 2022 оқу жылынан бастап МЖМБС негізінде құрылады (ҚР БҒМ 2022 жылғы 5 тамыздағы №348 бұйрығы, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы, ҚР БҒМ 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығы).
Осы бағдарламаларды ескере отырып,мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес жылдық жоспар, үлгілік оқу жоспарлары, жұмыс оқу жоспарлары, циклограммалар, балалардың даму карталары жасалады. Мектепке дейінгі ұйымның әкімшілігі мен педагогикалық ұжымы Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын басшылыққа ала отырып, білім беру саласындағы мемлекеттік саясат қағидаттарын ұстанады. Мемлекеттік тіл барлық жас топтарындағы балалармен оқытылады.
МДҰ-да ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ. Тәрбиешілер келесі функцияларды орындайды: - перспективалық жоспар мен циклограмма жасайды,"баланың жеке даму картасын" толтырады;
- ұйымдастырылған қызмет жүргізеді;
- таңертеңгі қабылдауды, таңертеңгі гимнастиканы, балалар бөлмесінің түрлерін ұйымдастырады іс-шаралар (ойын, шығармашылық, танымдық, эксперименттік,дербес және т. б.), серуендеу, жеке жұмыс;
- дамудың мониторингін (бастапқы, аралық және қорытынды) жүргізеді балалардың дағдылары мен дағдылары;
- ата-аналармен жұмыс жүргізеді;
- ұйым өткізетін іс-шараларға қатысады білім беру (жиналыстар, педагогикалық кеңестер, әдістемелік кеңестер, конкурстар және т. б.);
- ертеңгіліктерді, мерекелер мен ойын-сауықтарды, спорттық іс-шараларды ұйымдастырады және өткізеді іс-шаралар және тағы басқалар.
Мектепке дейінгі топ үшін бір сағаттық сағаттық жүктеме 20 сағатты құрайды .
2022-2023 оқу жылындағы вариативті жұмыс жоспары топтары үшін жасалады және күн ішінде жүзеге асырылады және мұғалімнің циклограммасы арқылы бақыланады.
2022-23 оқу жылында ТУП сәйкес вариативтік жоспарлар жасалды.
2022-23 оқу жылына арналған білім беру қызметін ұйымдастырудың басты ерекшелігі-ойын арқылы
ұйымдастырылған іс-шаралар.
Тәрбие-білім беру үдерісін жоспарлау кезінде педагогтердің циклограммаларындағы балалар іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі нысандарының, әдістері мен тәсілдерінің өзгергіштігі мен қолданылуы күн бойы барлық режимдік сәттерде ескеріледі. Білім беру процесінде:
Бүгінгі таңда кез-келген мектепке дейінгі мекеме өзгергіштік принципіне сәйкес өзінің білім беру моделін таңдауға және идеялар мен технологиялар негізінде педагогикалық процесті құруға құқылы. Сонымен қатар, мұғалім білім беру мазмұнындағы өзгерістерге икемді жауап беруге, оны балалардың пайда болатын және үнемі өзгеріп отыратын танымдық қызығушылықтарын ескере отырып бейімдеуге дайын болуы керек. Тәрбиешілердің мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияларды игеруі - баланың жеке басының сәтті дамуының кепілі. Сондықтан тәрбиешілер үнемі ізденіс үстінде болу керек . Тәрбиеленушілердің әр күн сайын қызығушылығын ашу керек .
Педагогикалық кеңестер де қаралатын мәселелер баланың құзыреттілігін дамытудың мүдделеріне, қажеттіліктері әркімнің жас ерекшеліктеріне скере отырып, сүйікті ісіне құқығын қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік орта құруға негізделген. Педагогтердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарлары мектепке дейінгі ұйымның қолданыс тағы бағдарламаларына сәйкес жасалған. Жылдық жоспар қазақ тілдерінде жазылған. Жоспарлар кадрлармен, ата-аналармен, балалармен жұмыс бағытын көрсетеді. Жоспарлар мен бағдарламалардың мазмұны оқу-тәрбие процесін әдістемелік қамтамасыз етуге сәйкес келеді.
Сабақтар кестесін бөбекжай меңгерушісі бекіткен, Санпинге сәйкес және балалардың жас ерекшеліктеріне ескере отырып, қызмет сипатының өзгеруін қамтамасыз етеді. Мектепке дейінгі білім берудің үлгілік оқу жоспарлары"Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 3 тамыздағы қаулысымен бекітілген. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын іске асыру мақсатында әзірленді..Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары жас кезеңділігіне ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыруды қамтамасыз етеді . Оқу жүктемесінің рұқсат етілгенең жоғары көлемі ҚР мектепке дейінгі білім берудің үлгілік оқу жоспарларына Қазақстан Республикасының 20.12.2012 ж. № 557 мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру ресурстандартына және мектепжасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мемлекеттік бағдарламасына сәйкес келеді.
2022 -2023 оқу жылына арналған
МКҚК «Балауса» бөбекжайының жылдық жоспары
Әдістемелік тақырып:
«Педагогтың әдістемелік деңгейін инновациялық білім беру технологияларын меңгеру арқылы көтеру»
Мақсаты: Мектепке дейінгі ұйым қызметін арттыру негізінде білім беру сапасын қамтамасыз ету.
Міндеттері:
1. Денсаулық сақтау технологиясын пайдалану негізінде балалардың дене және психикалық денсаулығын қорғау және нығайту бойынша жұмысты жалғастыру.
2. Әр түрлі қызмет түрлерінде баланың өз-өзін іске асыруына ықпал ететін балабақшаның дамытушы білім беру ортасын жаңарту арқылы мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен білім берудің жаңа технологияларын қалыптастыру.
3. Балабақшамен қарым-қатынас мәселесі бойынша ата-аналардың құзыреттілігін арттыру негізінде балабақшаны басқару жүйесін қалыптастыру.
(Косымша3)
5 . Оқу-материалдық активтер.
Мектепке дейінгі мекеменің үй-жайлары 1968 жылы салынған екі қабатты типтік ғимаратта орналасқан. Ғимарат жарқын, ыстық су, кәріз, сантехникалық жабдықтар қанағаттанарлық жағдайда. Топтық бөлмелер мен жататын бөлмелер және спорт зал мен музыка залы біріктірілген .Сонымен қатар медицина кабинеті толық жабдықталған .
Медициналық блок 2 кабинеттен тұрады: изолятор, жұмыс кабинеті, Санпинге сәйкес жабдықталған. Ас блогы барлық қажетті жабдықтармен жабдықталған. Қойма ғимараттың ішінде орналасқан және санитарлық нормаларға сәйкес келеді. Барлық өнімдерге сертификаттар, ветеринарлық анықтамалар бар. Кір жуатын бөлме тұрмыстық кір жуғыш машиналармен, үтікпен жабдықталған. (Қосымша 4)
Қорытынды:
МДҰ оқу-материалдық базасы Мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының және Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарын орындауға, ұсынылатын білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі ұйымның пайдалы алаңы қолданыстағы санитарлық нормаларға сәйкес келеді.
Ұсыныс
Дене шынықтыру және сауықтыру, инновациялық технологияларды енгізу бойынша тиімді жұмысты ұйымдастыру үшін спорттық заманауи снарядтармен, тренажерлармен толықтыру қажет. «Дені саудың –жаны сау»-деп бекер айтылмаған. Болашақта далада да спорт алаңы болса .
5. Компьютерлік техниканың болуы мұғалімдерге балалармен сараланған жұмыс жүргізуге өте тиімді . Интернетке шығу мүмкіндігіміз бар. Болашақта интарактивтік тақтамен жұмыстар жүргізілсе.
6. Ойын материалы, әдістемелік әдебиет Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының нормаларына сәйкес келеді.
Балабақша кітапханасында білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру үшін барлық қажетті оқу және әдістемелік әдебиеттер бар. Топтағы әрбір тәрбиешіде балалармен жұмысты ұйымдастыру үшін "Алматы кітап" баспасының және басқалардың қажетті бағдарламалық - әдістемелік әдебиетік кітаптар бар .
Қорытынды:
МДҰ-ның барлық үй-жайлары балалардың мүддесі үшін санитарлық және педагогикалық талаптарға сәйкес мақсатына сай пайдаланылады
Ұсыныстар: кітапхана қорын электрондық және магниттік тасымалдағыштардағы оқу, оқу-әдістемелік, ғылыми, анықтамалық әдебиеттермен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты жалғастыру, сондай-ақ ғылыми-танымдық сипаттағы бейнетека мен фонотеканы толықтыру. Ұйымның ойын материалының базасын жақсарту. Компьютерлік техниканы және Tso балабақшасын жаңартыңыз.
Сведение о наличии учебно-методических комплексов для дошкольных организации
№ |
Наименование учебно-методического комплекса |
Язык обучение |
Количество |
1 |
5+Сөйлеу дамыту .Жұмыс дәптері |
Казахский |
25 |
2 |
5+ Сөйлеу дамыту .Жұмыс дәптері |
Казахский |
25 |
3 |
5+Математика негіздері. Жұмыс дәптері |
Казахский |
25 |
4 |
5+Көркем әдебиет. Жұмыс дәптері |
Казахский |
25 |
5 |
5+Қоршаған орта . Жұмыс дәптері |
Казахский |
25 |
6 |
5+Қарапайым математиқалық ұғымдары қалыптастыру |
Казахский |
25 |
7 . Тәрбиеленушілердің білімін бағалау.
Мектепке дейінгі ұйым қажетті оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз етілген. Талдау көрсеткендей, 2022-2023оқу жылында барлық балалар оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз етілді. Педагогтар барлық әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілді.
2022-2023 жылдары мектепалды даярлық балалары әдістемелік кешендермен толық қамтамасыз етілді, қалған топтарда ұйымдастырылған қызмет ойын қызметі арқылы өтеді. Ойындардың, серуендердің және әдебиеттердің электронды картотекасы бар.Тәрбие-білім беру процесі үлгілік оқу бағдарламасын сауатты іске асыру негізінде құрылған және балалардың жасына және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес рухани-адамгершілік құндылықтарын, білімдерін, дағдыларын қалыптастыруға, балалардың коммуникативтік-тілдік, әлеуметтік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
Педагогтердің кәсіби деңгейіндегі балалардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын анықтау үшін педагогикалық ұжым қызметінің барлық негізгі бағыттары бойынша педагогикалық процестің сапасына мониторинг жүргізіледі. Балалардың білім сапасын арттыруға мектепке дейінгі мекемеде қалыптасқан шаралар жүйесі әсер етеді: білімді диагностикалау, режимдік сәттер, ата-аналардың сауалнамасы.
Оқыту сапасын бақылау жылдық жоспарға сәйкес жүзеге асырылады. Тақырыптық, қорытынды, алдын - ала, жедел, жүйелі, ағымдағы сияқты бақылау түрлері.
Тәрбие-білім беру процесін уақытылы, жүйелі және мақсатты бақылау педагогтердың әдістемелік сауаттылығы мен технологиялық құзыреттілігінің кәсіби деңгейін арттыру бойынша жұмыста үлкен рөл атқарады, бұл өз кезегінде мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуде жоғары нәтижелерге қол жеткізуге оң әсер етеді, өйткені қазіргі өмір сүру жағдайлары жоғары сапалы білім беруді талап етеді.
Бөбекжай бақылау жоспарлары ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің, режимдік сәттердің, бос уақыттардың, ойын-сауықтың әртүрлі түрлері мен нысандарын қарастырады.
Бөбекжай меңгерушінің м/а және әдіскер білім беру салаларында ұйымдастырушылық оқу қызметінің барлық түрлеріне үнемі қатысады, ішкі бақылау журналы бар. Әдіскер ашық сабақтың тиімділік картасын толтырады. Бақылаудың әр түрі үшін әдіскер жұмыс бағытын жоспарлайды, графикалық диаграммадағы параметрлерді көрсетеді және соңында мұғалімнің тиімділігін бағалай отырып, жиынтық талдау жасайды.
Балалардың бағдарламаны игеруін анықтау үшін тәрбиеленушілердің білімін өлшегіштер қолданылады: үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша балалардың дағдылары мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдардан балалардың құзыретті даму индикаторлары.
Балалардың білімін бағалау сабақтарда жүзеге асырылады, бақылаудың әртүрлі түрлері, әңгімелер, балалар жұмысын жеке немесе кіші топтар бойынша талдау қолданылады.
Нәтижелер педагогикалық кеңестерде оқылады. Индикаторлардың қорытындысы бойынша тәрбиешілер мен педагогтардың одан әрі қызметі жоспарлануда. Балалардың құзыретті даму индикаторларының нәтижесін талдау тәрбиешілерге тәрбие мен дамудың әдістері мен әдістерін ұйымдастырудың формаларын таңдауда сараланған тәсілді жүзеге асыру үшін әр баланың деңгейін анықтауға көмектеседі.
Тәрбиешілердің балалармен жұмысының тиімділігінің көрсеткіші бағдарламалық тапсырмаларды игеру болып табылады. ( Қосымша 5 )
Педагогикалық кеңестерде балалардың жетістіктерін диагностикалау нәтижелері қарастырылады.
Балаларға арналған мектепке дейінгі мекеме жұмысының тиімділігінің көрсеткіші балалардың бағдарламалық тапсырмаларды меңгеруі болып табылады. Талдау көрсеткендей, балалардың оқу дағдылары қалыптасқан, бағдарламалардың барлық тараулары бойынша білім мен дағдының жеткілікті деңгейі бар.
Мектепке дейінгі мекемеде қалыптасқан шаралар жүйесі тәрбиеленушілердің білім сапасын арттыруға әсерет еді:
1. Педагогикалық кадрларды таңдау, олардың қызметін түзету (семинарлар, кеңестер, ашық іс-шаралар, спектакльдер).
2. Балаға жеке көзқарас.
3. Инновациялық технологияларды енгізу.
4. Балалардың білім, білік, дағдыларын диагностикалау.
5. Түзету жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру.
6. Балаларды тәрбиелеу мен оқыту сапасын ішкі бақылау.
7. Оқу-тәрбие процесін де ата-ана мен тәрбиешінің бірлескен жұмысы.
Қорытындылар:
Жалпы, барлық топ балаларының білімді меңгеру сапасын талдау олардың бағдарла мамазмұнының негізгі минимумын жеткілікті деңгейде меңгергенін көрсетті. Бағдарламалық материалды меңгерудің төмен деңгейінің көрсеткішіне жиі ауыратын балалар мен балабақшаға жүйелі түрде бармайтын балалар жатады.
2022-2023оқу жылына барлық бес білім беру саласы бойынша құзыретті дамыту көрсеткіштерін игеру көрсеткіштері өсу тенденциясына ие. Мониторинг нәтижелері барлық бағыттар бойынша СЭС талаптарының орындалып жатқанын көрсетті.
Кемшіліктері: балалардың жеке дамуының жоспарын құру кезінде тәрбиешілер қиындықтарға тап болады, қашықтан форматта жұмыс істеу балалардың білімі мен дағдыларын меңгеру сапасына да әсер етті.
Ұсыныстар: балалардың жеке дамуының жоспарын құру және жеке сараланған тәсілді жүзеге асыруда мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру.
8. Білім беру үдерісіне қатысушылардан сауалнама жүргізу.
Ересек жастағы тәрбиеленушілердің ата-аналарына сауалнама жүргізу нәтижелері
Сауалнамаға "Тұлпар" ересек тобының ата-аналары,24 ата-ананың 23-і қатысты, бұл 96% - ды құрады. Сауалнама нәтижелері бойынша келесі ақпараттар анықталды:
№ |
Дағдылар тізімі |
Дағдылардың мазмұны |
Мүлдем келіспеймін |
Келіспеймін |
Жауап беруге қиналамын |
Мен келісемін |
Толық келісемін |
-2 |
-1 |
0 |
+1 |
+2 |
|||
Денсаулық сақтау дағдылары |
|||||||
1 |
Мәдени-гигиеналық дағдылар |
Гигиеналық, шынықтыру процедураларын өз бетінше орындайды |
0 |
0 |
0 |
5 |
18 |
2 |
Дене шынықтыру |
Шығармашылықты көрсете отырып, қозғалыстардың негізгі түрлерін орындайды |
0 |
0 |
0 |
9 |
14 |
3 |
Өзіндік қозғалыс белсенділігі |
Командада қимыл ойындарын ұйымдастыру дағдыларын меңгерген |
0 |
0 |
1 |
8 |
15 |
4 |
Өзіндік қозғалыс белсенділігі |
Қарапайым өзін-өзі бақылау қызметі қалыптасады
|
0 |
0 |
0 |
11 |
12 |
5 |
Салауатты өмір салты |
Қауіпсіздік ережелерін саналы түрде орындайды |
0 |
0 |
0 |
7 |
16 |
6 |
Салауатты өмір салты |
Шынықтыру процедураларының маңыздылығы мен қажеттілігін түсінеді |
0 |
0 |
0 |
10 |
13 |
7 |
Салауатты өмір салты |
Күн тәртібін сақтайды |
0 |
0 |
1 |
6 |
16 |
Қарым-қатынас және тілдік дағдылар |
|||||||
8 |
Қарым-қатынас мәдениеті |
Қоғамдық орындарда жүріс-тұрыс ережелерін біледі және оларды сақтайды |
0 |
1 |
0 |
11 |
11 |
9 |
Қарым-қатынас мәдениеті |
Қарапайым қарым-қатынасережелерін, сөйлеу этикетін меңгерген |
0 |
0 |
0 |
16 |
7 |
10 |
Сөйлеудің грамматикалық құрылымы |
Сөйлемді дұрыс құрастыра алады |
0 |
1 |
1 |
12 |
9 |
11 |
Сөйлеудің грамматикалық құрылымы |
Сөйлемді дұрыс құрастыруға тырысады |
0 |
2 |
0 |
15 |
7 |
12 |
Дыбыстық сөйлеу мәдениеті |
Дұрыс, мәнерлі сөйлей алады |
0 |
1 |
1 |
9 |
12 |
13 |
Дыбыстық сөйлеу мәдениеті |
Интонациялық экспрессивтіліктің әртүрлі әдістерін қолданады |
0 |
0 |
1 |
10 |
12 |
14 |
Сөздік қоры |
Көпмағыналы сөзді түсінеді, антоним, синонимді қолдана алады |
0 |
2 |
1 |
13 |
7 |
15 |
Үйлесімді сөйлеу |
Сөйлеудің, эпитеттердіжәне салыстырудың әртүрлі бөліктерін қолдана отырып, монолог құра алады |
0 |
0 |
1 |
9 |
13 |
16 |
Шығармашы-лық, сөйлеу қызметі |
Әңгімелер айта алады, сөздерді бейнелі және керімағынада түсінеді және қолданады, рифма мен сөз ойынына қызығушылық танытады |
0 |
0 |
1 |
8 |
14 |
17 |
Шығармаларды қабылдау |
Кітаптарға қызығушылық танытады, өлеңдерді жатқа оқи алады |
0 |
3 |
2 |
12 |
8 |
18 |
Сауат негіздері |
Үш дыбыстан тұратын сөздердің дыбыстық талдауын жүргізе алады, екпінді буынды ести және бөле алады |
0 |
3 |
2 |
13 |
5 |
19 |
Сауат негіздері |
Қарапайым жазу дағдыларын меңгерген: қарындаш, қалам ұстай алады, сурет сала алады, штрих жасай алады, басып сыза алады |
0 |
0 |
0 |
7 |
16 |
20 |
Сауат негіздері |
Қағаз, кітап парағында бағдарлай алады |
0 |
1 |
1 |
14 |
7 |
Танымдық дағдылар |
|||||||
21 |
Заттардың қасиеттерінбағдарлай алады |
Заттарды қарастыра алады, олардың қасиеттері мен белгілерін анықтай алады |
0 |
0 |
0 |
10 |
13 |
22 |
Қоршаған ортаны тану |
Көрнекі-әсерлі және көрнекі-бейнелі жоспарда танымдық міндеттерді жүйелеуді, топтастыруды және шешуді біледі |
0 |
1 |
0 |
11 |
11 |
23 |
Қоршаған ортаны тану |
Меңгерген қабілеттерін ұқсастығы мен айырмашылығын таба алады |
0 |
0 |
0 |
8 |
15 |
24 |
Құрастыру дағдылары |
Құрастырудың бірнеше қарапайым жалпыланған тәсілдерін меңгерген және әртүрлі нәтижелер алу үшін бірдей әдістерді қолданады |
0 |
0 |
0 |
12 |
11 |
25 |
Экологиялық мәдениет негіздері |
Қоршаған әлемнің алуан түрлілігін түсінеді |
0 |
0 |
0 |
13 |
10 |
26 |
Экологиялық мәдениет негіздері |
Өсімдіктердің белгілері мен қасиеттерін, олардың тіршілік ету ортасын біледі |
0 |
0 |
2 |
14 |
7 |
27 |
Экологиялық мәдениет негіздері |
Табиғат тұрғындарына қамқорлық жасай алады |
0 |
0 |
0 |
10 |
13 |
28 |
Қарапайым математикалық көріністер |
Геометриялық фигуралардың құрылымдық сипаттамаларын, тура және кері тәртіпте сандық қатынастарды біледі |
0 |
0 |
0 |
16 |
7 |
29 |
Іздеу және эксперименттік қызмет |
Жүйелі және нәтижелі эксперимент жасай алады, қарапайым себеп-салдар байланысын орната алады |
0 |
1 |
2 |
13 |
7 |
30 |
Ақпаратпен жұмыс |
Жаңа ақпаратты кімге қызықты болатынын түсінеді және ұсына алады |
0 |
0 |
0 |
13 |
10 |
Шығармашылық дағдылар |
|||||||
31 |
Музыкалық қызмет |
Балалардың музыкалық аспап-тарында ойнаудың қарапайым дағдыларын меңгерген |
1 |
1 |
2 |
11 |
8 |
32 |
Музыкалық қызмет |
Халық әндерін, билерін орындайды. |
0 |
1 |
5 |
8 |
9 |
33 |
Музыкалық қызмет |
Ән импровизациясына қабілетті |
0 |
0 |
6 |
9 |
8 |
34 |
Өнімді қызмет |
Бейненің сипатына сәйкес бейненің техникалық тәсілдері мен құралдарын дербес таңдайды |
0 |
1 |
8 |
5 |
9 |
35 |
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдауы |
Халықтық және сәндік өнерге, дизайнға қызығушылық танытады, жұмыс тәсілдерін таңдайды және негіздейді, жұмыс үшін материалдарды ұтымды пайдаланады |
0 |
0 |
6 |
10 |
7 |
36 |
Қоршаған ортаны эстетикалық қабылдауы |
Қоршаған ортаның әсемдігіне эмоционалдық сезімін білдіре алады. Табиғат, киім және үй-жайларын ажырата алады. |
0 |
0 |
0 |
12 |
11 |
Әлеуметтік дағдылар |
|||||||
37 |
Мінез-құлық мәдениеті дағдылары |
Қажет болған жағдайда көмек сұрай алады, басқа адамдардың тілектерін құрметтейді |
0 |
0 |
0 |
9 |
14 |
38 |
Мінез-құлық мәдениеті дағдылары |
Мінез-құлық нормаларын біледі
|
0 |
0 |
2 |
6 |
15 |
39 |
Ересектермен және құрдастарымен өзара әрекеттесуі |
Ересектермен және құрдас-тарымен ынтымақтаса алады, ортақ мақсат қояды және олардың нәтижелерін талқылайды, ересектермен бір-лескен қызметке кіріседі алады |
0 |
0 |
0 |
15 |
8 |
40 |
Адамгершілік нормалары туралы түсінік |
Отбасылық құндылықтарды сақтайды |
0 |
0 |
0 |
10 |
13 |
41 |
Адамгершілік нормалары туралы түсінік |
Өзінің кіші Отанына, туған елінің мәдениетіне деген сүйіспеншілік пен құрмет танытады |
0 |
0 |
1 |
11 |
11 |
Денсаулық сақтау дағдылары:
Толық келіспеймін: 0
Келіспеймін: 0
Жауап беру қиын: 2/1%
Келісемін: 56/35%
Толықтай келісемін: 104/64%
162
Қарым-қатынас және тілдік дағдылар:
Толық келіспеймін: 0
Келіспеймін: 14/5%
Жауап беру қиын: 11/4%
Келісемін: 149/49%
Толықтай келісемін: 128/42%
302
Танымдық дағдылар:
Толық келіспеймін: 0
Келіспеймін: 2/1%
Жауап беру қиын: 4/1,7
Келісемін: 120/52,1%
Толық келісемін: 104/45.2
230
Шығармашылық дағдылар:
Толық келіспеймін: 1/1%
Келіспеймін: 3/2%
Жауап беру қиын: 27/19%
Келісемін: 55/40%
Толықтай келісемін: 52/38% 138
Әлеуметтік дағдылар:
Толық келіспеймін: 0
Келіспеймін: 0
Жауап беру қиын: 3/3%
Келісемін: 51/44%
Толықтай келісемін: 61/53%
115Мектепалды даярлық топтарының ата-аналары сауалнамасының жалпы қорытындысы
Сауалнамаға қатысқандар: 23 ата-ана.
Толық келіспеймін: 2/0,2%
Келіспеймін: 19/2%
Жауап беру қиын: 47/4,9%
Келісемін: 431/45,5%
Толықтай келісемін: 449/47,4%
948
(Косымша 5)