"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Зеренді ауылының  "Балауса" бөбекжайы"  мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное  казенное предприятие "Ясли-сад "Балауса" села Зеренда при отделе образования по  Зерендинскому  району управления образования Акмолинской области"    

«Рухани жаңғыру біздің балабақшада»

13.03.2019

Білім беру саласы: «Коммуникация», «Таным»

Бөлімі: Көркем әдебиет, Қарапайым математика

Тақырыбы: «Рухани жаңғыру біздің балабақшада»

Мақсаты: Рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту. Балалардың бойында ұлттық ойындар арқылы ұлттық сана сезімді ояту, туған жеріне  деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін ұялату, ұлттық рухты сіңіру. Ұлттық құндылықтарды бағалауды үйрету.

Әдіс-тәсілдері: сұрақ – жауап.

Көрнекі-құралдар: асық, фетрадан жасалған қималар, тағам түрлері.

Билингвальді компонент: аспап – инструменты, тағам – блюда, ойын – игра.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің

іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

 

 

Мотивациялық қозғаушылық

Тәрбиеші шаттық шеңберіне шақырады.

Шаттық шеңбері:

Көтеріліп шаңырақ,

Уықтары шаншылар.

Керегелер керіліп,

Өрімдей боп өрілер.

Бәріміз жүрек айналып,

Киіз үй болып көрінер.

 

Ғажайып сәт:

Топқа есікті қағып қария келеді.

- Салеметсіңдер ме балалар, мен өткен ғасырдың жаршысы Жаңғыру атты аталарың боламын.

 

- Иә, ақсақал келіңіз отырыңыз, қандай мақсатпен жүрсіз.

- Мен мұнда дарынды, ақылды бүлдіршіндер жиналып жатыр деп естіп осында келдім. Балалар менің сендерге арнап әкелген сиқырлы қоржынымның тапсырмалары бар. Тапсырмаларды орындайсыңдар ма?

 

Балалар шеңбер жасап тұрады, бәрі өлең жолдарын қайталайды.

Қол ұстасып, бір-біріне алақан жылуын сыйлайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


- Иә, ата әрине орындаймыз.

Ұйымдастырушылық-ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлекстік-түзету

1 – тапсырма. Асықтың тапсырмалары. Сұрақ – жауап.

Олай болса экранға назар аударайық.

Қызыл түсті асық:

- Қандай ұлттық ойындарды білесіздер?

Көк түсті асық:

- Ұлттық аспапатарды атаңыздар?

Сары түсті асық:

 

 

- Қазақтың ұлттық тағамдары?

Жасыл түсті асық.

- Қазақтың қандай ұлттық ою түрлерін білесіздер?

Ақ түсті асық:

Қазақтың бұйымдарын атаңыз?

 

2 – тапсырма: Ұлттық ойын: «Ханталапай»

Шарты: балалар шеңбер бойынша отырады,  

ата асықтарды ортаға 

 шашады,ал балалар асықтарды жинап алады.Кім көп жинаса сол жеңімпаз.

 

Сергіту сәті: «Қара жорға»

 

3 – тапсырма: Құрақ көрпеше құрастыру.

Шарты: Әртүрлі қиылған ою-өрнектер  арқылы оюлы көрпеше құрастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 – тапсырма:

«Қазақтың  салт дәстүрін айтайық»

Қария балаларға үлкен ризашылығын айтып қоштасады.

 

- Сау болыңдар балалар.

 

- Балалар бүгін ашық оқу қызметі сендерге несімен қызық болды.

 

 

- Жарайсыңдар балалар, осымен ашық оқу қызметіміз аяқталды.

 

 

 

 

Қыз қуу, ханталапай, ақсерек пен көксерек, аударыспақ, көкпар т.б.

 

Домбыра, қобыз, сыбызға, сазсырнай т.б.

 

 

 

 

 

 

 

Қошқар мүйіз, құсмұрын, түйетабан.

 

 

Торсық, сандық, қамшы, сырға, шашбау т.б.

 

 

Балалар үлкен қызығушылықпен ойынды ойнайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Муызыка ырғағымен балалар билейді.

 

 

 

 

 

 

 

-Сауболыңыз ата.

 

-Маған ханталапай ойыны ұнады.

Маған болса құрақ көрмешені құрастырып, оны көрмеге ұсынған қатты ұнады.

 

 

 

Балаларды суретке қарап әңгімелеп береді:

бесікке бөлеу, ат қою,тұсау кесу,баланы қырқынан шығару

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: ұлттық аспаптарды, ойын түрлерін.

Игереді: ою өрнек арқылы  көрпешені құрастыруды.

Меңгереді: салт –дәстүрді  меңгерді.

 

Просмотров: 1091


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Байланыс телефоны

8 (71632) 21-7-99

Әлеуметтік желілер

 

Ұйымдар тізімі
Текст