«Балауса» бөбекжайы
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Шығармашылық» білім саласы.
Мүсіндеу «Кішкентай марғау»
тәрбиеші: Джакибаева Ж.И.
2021 оқу жылы
Оқу қызметін ұйымдастырудың тенологиялық картасы
Білімдік салалар: Шығармашылық
Бөлімі : Мүсіндеу, сурет салу
Тақырыбы: Сюжеттік «Кішкентай марғау».
Мақсаты: Саусақ арқылы жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.Ермексаздың түсін ажырата білу, саусақ бұлшық еттерінің қимыл қозғалысын дамыту.Тазалыққа, ұқыптылыққа,еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Керекті құрал-жабдықтар: Ермексаз,тақтайша, пышақтар, сулы сүлгі,бояу, ватман екі дана, қылқалам, су құйғыштар,
Көрнекіліктер: мысықтың суреттері, слайд.
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –шаралары
|
Балалардың іс - әрекеті |
Мақсатты – түрткі Болғыш
|
Шаттық шеңбері Бақшамызға барғанда, Жолыққан бар жандарға, Ертемен, ақ пейілмен, «Қайырлы таң!»- деймін мен. Тосын сәт:есік қағылады, ішке мысықтың киімін киген, қолында тоқыма жібі бар апай кіреді.
Мысық балалармен амандасып, қастарына отырады. Мысық:
Ол бос тұр.Мен онда не қоярымды білмей жүрмін. Маған сендердің көмектерің керек.
Слайдпен жұмыс.
сабағымызды бастамастан бұрын қолымызды жаттықтырып алайық. Саусақ жаттығуы: Пеш үстінде мысық отыр, Аздап көзін қысып отыр. Тышқан етін жегісі кеп, Тісі оның қышып отыр.
(Балалар мысықтың суретін салады)
Педагог мысықтың жасалу жолдарына балалардың назарын аударып түсіндіреді.
сопақтап, мысықтың
кішкене бөліктерге бөліп сопақшалап аяқтарын жасаймыз.
кесіп құйрығын орналастырамыз.
арқылы келтіреміз , басқа түсті ермексазбен көзін, мұртын, аузын жасаймыз. |
Балалар педагогтың соңынан қайталап, саусақтарын жаттықтырады.
Сурет салуға кіріседі. Топтарына баға береді.
Балалар орындарына отырып мүсіндеуге кіріседі |
Іздестіру – ұйымдастыру
|
Қ/қ ойыны «Мысықай» Шарты: Қөңілді әуен ойнағанда балалар ойнайды, баяу әуен ойнайды, педагог мысықайдың әнін айтқанда,балалар педагтан қайталап, қимыл-қозғалыстар жасайды. -Дайын болған мысыққа жіп орамын жасаймыз. Жіп орамын арқан сияқты есіп,ораймыз. |
|
Рефлексті – Дәлелдеу
|
Мысық:
Келген қонақ пен педагог балалардың жұмыстарын мадақтап, көрмеге қояды. Мысық балаларға сыйлық таратады.
|
Балалар жұмыстарын аяқтап,бір-бірінің жұмысын сипаттап, бағалайды. Келген қонаққа көрсетіп,көрмеге апарып қояды. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Жануарлардың дене бөліктері мен геометриялық фигуралардың ұқсастығын.
Қандай түсініктерді игерді: Мысықтың дене мүшелері және жіп орамын жасауды
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Ермексазбен жұмыс істей білу тәсілдерін.