"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Зеренді ауылының  "Балауса" бөбекжайы"  мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное  казенное предприятие "Ясли-сад "Балауса" села Зеренда при отделе образования по  Зерендинскому  району управления образования Акмолинской области"    

"Кішкентай марғау" мүсіндеу сабағы

«Балауса» бөбекжайы

 

 

 

 

 

 

Ашық  сабақ

Тақырыбы:  «Шығармашылық» білім  саласы.

Мүсіндеу «Кішкентай марғау»

 

 

                                    тәрбиеші: Джакибаева Ж.И.

 

 

 

 

                                

 

 

                                      2021  оқу  жылы

            Оқу қызметін ұйымдастырудың тенологиялық картасы

Білімдік салалар:   Шығармашылық

Бөлімі : Мүсіндеу, сурет салу

Тақырыбы: Сюжеттік «Кішкентай марғау». 

Мақсаты:   Саусақ  арқылы  жұмыс  істеу  дағдыларын  қалыптастыру.Ермексаздың  түсін  ажырата  білу, саусақ  бұлшық  еттерінің қимыл  қозғалысын  дамыту.Тазалыққа, ұқыптылыққа,еңбекқорлыққа  тәрбиелеу.

Керекті құрал-жабдықтар: Ермексаз,тақтайша, пышақтар, сулы сүлгі,бояу, ватман екі дана, қылқалам, су құйғыштар,

Көрнекіліктер: мысықтың  суреттері, слайд.

Қызметтің кезеңдері

Тәрбиешінің іс –шаралары

 

Балалардың іс - әрекеті

Мақсатты – түрткі

Болғыш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шаттық  шеңбері

Бақшамызға барғанда,

Жолыққан бар жандарға,

Ертемен, ақ пейілмен,

«Қайырлы таң!»- деймін мен.

Тосын  сәт:есік  қағылады,

ішке  мысықтың  киімін  киген,

қолында  тоқыма  жібі  бар апай 

кіреді.

  • Бізге  қонаққа  кім  келді?

Мысық  балалармен 

амандасып, қастарына  отырады.

     Мысық:

  • Балалар менің мынадай
  • көрмем бар.Бірақ

Ол бос тұр.Мен онда

 не қоярымды білмей жүрмін.

Маған сендердің көмектерің

керек.

  • Балалар біз
  • мысыққа көмектесеміз бе?

Слайдпен жұмыс.

  • Мына  суретте  не 
  • көріп  тұрсыңдар
  • Мысық  немен  ойнап  жүр?
  • Бізге  қонаққа 
  • келген  мысықтың  да
  •  жібі  бар.
  • Жібінің  түсі  қандай  екен?
  • Қане, балалар 

сабағымызды бастамастан бұрын қолымызды

жаттықтырып алайық.

Саусақ жаттығуы:

             Пеш үстінде мысық отыр,

             Аздап көзін қысып отыр.

             Тышқан етін жегісі кеп,

             Тісі оның қышып отыр.

  • Енді балалар екі топқа бөлініп мысықтың суретін салып алайық.

(Балалар мысықтың суретін салады)

  • Суретімізді салып болсақ, бір-бірімізге баға берейік.
  • Келесі біздің жасайтын жұмысымыз, мысықтың бейнесін мүсіндеу.

Педагог  мысықтың

 жасалу  жолдарына 

балалардың  назарын 

аударып  түсіндіреді.

  • Ермексазды  жұмсартып,

сопақтап, мысықтың

  •  
  • Кішкене  домалақ
  •  
  •  
  • Қара түсті ермексазды  төрт

           кішкене  бөліктерге

           бөліп  сопақшалап

           аяқтарын  жасаймыз.

  • Бір  кішкене  бөлігін таяқшамен

          кесіп  құйрығын 

          орналастырамыз.

  • Енді  құлақтарын  шымшу 

          арқылы  келтіреміз , басқа

          түсті ермексазбен  көзін,

          мұртын, аузын  жасаймыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Мысық   
  •  

 

 

  • Иә

 

  • Қызыл

 

  • Мысықты.
  • Домалақ
  •  

 

 

Балалар педагогтың  соңынан қайталап,

саусақтарын жаттықтырады.

 

 

 

Сурет салуға кіріседі.

Топтарына баға береді.

 

 

 

Балалар  орындарына  отырып  мүсіндеуге  кіріседі

Іздестіру – ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қ/қ  ойыны «Мысықай»

Шарты: Қөңілді әуен

ойнағанда балалар ойнайды,

баяу әуен ойнайды,

педагог мысықайдың

әнін айтқанда,балалар

педагтан қайталап,

қимыл-қозғалыстар жасайды.

-Дайын  болған 

мысыққа  жіп  орамын  жасаймыз.

Жіп  орамын  арқан 

сияқты  есіп,ораймыз.

 

Рефлексті – Дәлелдеу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мысық:

  • Балалар сендер өте өнерлі екенсіңдер,
  • Сендерге көп рахмет!
  • Енді менің көрмем бос болмайды.

 

Келген  қонақ  пен  педагог 

балалардың  жұмыстарын 

мадақтап, көрмеге  қояды.

Мысық балаларға сыйлық таратады.

 

 

Балалар 

жұмыстарын  аяқтап,бір-бірінің жұмысын сипаттап, бағалайды. Келген   қонаққа  көрсетіп,көрмеге

апарып қояды.

                                    

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Жануарлардың  дене  бөліктері  мен  геометриялық   фигуралардың   ұқсастығын.

Қандай түсініктерді  игерді: Мысықтың  дене  мүшелері  және  жіп  орамын  жасауды

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Ермексазбен  жұмыс  істей  білу  тәсілдерін.

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 27.09.2021 17:40
Құрылған күні: 27.09.2021 17:40

Байланыс телефоны

8 (71632) 21-7-99

Әлеуметтік желілер

 

Ұйымдар тізімі
Текст